شیـائومـی کمپانی چینی کـه به تازگی سرو صدای زیـادی بـه پا کرده هست کم کم دارد درون مـیان بازار گوشی های هوشمند جایگاهی پیدا مـیکند و چند روزی بیشتر نیست کـه چند محصول قدرتمند را از این کمپانی شاهد بودیم.

شیـائومـی کـه به “اپل شرق” معروف شده هست کارش از زمانی آغاز شد کـه چند مـهندس چینی از شرکت cyanogen mod جدا شدند و تصمـیم بـه ساخت رام جدید گرفتن و در این راه از سورس cm و موتور تم آن استفاده د و تنـها UI آنرا دوباره طراحی د و اینترفیس IOS را کپی د و به دلیل قیمت سنگین گوشی های آیفون و دوست داشتنی بودن آن مردم جنوب آسیـا مخصوصا بـه شدت بـه سمت محصولات کمپانی شیـائومـی روی آوردند.

mi note محصول جدید شیـائومـی هست که بـه تازگی معرفی شده و ظاهری بسیـار شبیـه  iphone 6 plus دارد و از miui مخصوص شیـائومـی بهره مـیبرد.

اما درون این پست مثل همـیشـه والپیپر‌ های استوک این گوشی تازه وارد را به منظور شما قرار مـیدهیم. گوشی فول کپی شیائومی این پکیج دارای 7 والپیپر با رزولوشن 1920*2160 مخصوص صفحه هوم مـیباشد و 7 والپیپر هم به منظور صفحه قفل کـه دارای روزولوشن فول اچ دی هستند.

برای مشاهده تم ها و تصویر زمـینـه های بیشتر درون سایت ما مـیتوانید از لینک زیر استفاده کنید :

https://androidzoom.ir/category/wallpapers/

دموی تصاویر :

این تصاویر چندتا از تصاویر والپیپرها هستند و کم حجم شده مـیباشند به منظور دانلود تصاویر زمـینـه با رزولوشن اورجینال از لینک پایین پست استفاده کنید.

. گوشی فول کپی شیائومی : گوشی فول کپی شیائومی ، گوشی فول کپی شیائومی




[دانلود والپیپر‌ های فول اچ دی گوشی شیـائومـی Mi Note گوشی فول کپی شیائومی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 21 Jun 2018 23:53:00 +0000